Hellre en helvetesmånad än en match mot Ukrainas storhet

Även om det är match ikväll så är jag faktiskt inte intresserad av den. Visst, det ska bli kul att se ännu en Roma seger, men det är ändå djävulsmånaden jag tänker på. Det kanske är lite farligt att vara så bombsäker på en seger, jobbet måste ju göras. Jag är så övertygad om att giallorossi kommer leverera ännu en seger, att Spalletti och konkurrensen leder till att det kommer bli en fin afton. Så säker är jag. Jag ser hellre fram emot en seger mot Juventus. Läste att Camoransei är borta, likaså Nocerino. Ett Juventus utan Camoranesi och ett spel som än inte klaffat särskilt bra (visst premiären..men sen då?) Jag ser fram emot Juventus, Fiorentina, Inter, Milan och lazio. Kan man avsluta en underbar framgångsmånad på bättre sätt än att vinna mot bondelaget?

Fråga Totti!

Har hittat ett youtubeklipp på hans första derby, han är elva år och är den ljushårigakillen med nr 4 på ryggen.
Lazio slogs med 2-0.

http://www.youtube.com/watch?v=Pt-veT2SvwU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0