Vännerna

Som att stå fem-sex st rygg mot rygg och bestämma att alla tar var sin del av världen och upptäcker den åt varandra. Men ändå vara så fast vid hur det var när alla var uttråkade i vår lilla storstad. Jag är nyfiken på allas världar men vad fan var det för fel på det vi hade egentligen? Jag vet att det var instängt, men har vi inte vädrat tillräckligt nu? Vi kan börja om i en större liten storstad. Samla våra gemensamma hjärtan och bara vara. Ge mig en bil och vännerna från förr, de för all framtid.
Vi som åkte till Vättern och blev sönderbrända, vi som bodde tillsammans, vi som gick igenom alla världars värsta skit tillsammans, låt oss göra om allt vi gjorde det fast till Köpenhamn istället. Jag saknar våra filmkvällar och promenader,
tittandet på folket, juice och dipsås. coffe & cigarettes. Musik, umgänge och gemensamma upplevelser.

Jag älskar er verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0