I väntan på hösten...

Nu känns det verkligen som säsongen är över.
Låg i sängen och lyssnade på Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain soundtracket och kände mig lite längtande efter nya tag. Inter har vunnit serien utan att bli utmanade ordentligt av Roma. Två derbyn är åt helvete. Det ena med en helt ofattbar förlust med tanke på hur vi spelade. Den andra som ett sömnpiller och en skymf mot supportrar som betalat dyra pengar för att se upprättelse. Champions League smakar fortfarande bittert med tanke på den hemska avslutning som det blev. Roma sidan på svenskafans är mer dött än på mycket länge. Ingenting nytt om Wilhelmssons framtid. Jag skulle kunna fortsätta...

Jag vill ha augusti, jag vill inte ha sommar. Jag vill ha sensommar. Jag vill att alla spelarköp, byten och förluster är utraderade. Jag vill börja om på nytt....

FORZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0