Jag är stolt ROMANISTA!

Som vi stod upp, som vi försökte, som vi kämpade. Tre stora viktiga nyckelspelare borta men alla höjde sig minst ett snäpp och alla visste vad som skulle göras. 0-1 är inte mycket att orda om, 2-0 kommer så viktigt för man utd. Roma kör över engelsmännen från första början i andra halvlek utan att riktigt få till sista avgörandet mot mål. Luften går ur Roma som jobbade kopiöst. En eloge till oss alla Romanistas. Jag skulle vilja hylla alla spelare var för sig utan att göra någon slags lista och bunta ihop dem. Jag är stolt över mitt kära eviga Roma.

Nu är det en bortamatch kvar, 2-0 att hämta in. Totti, Perrotta och Juan tillbaka. Kan bli intressant, men utan att vara negativ överhuvudtaget så tror jag det blir för svårt. Det är bara att bryta ihop och komma igen...
Jag står upp, applåderar och bugar inför en jätte kämpa insats!

SEMPRE CON VOI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0