Mellan hopp och förtvivlan, Roma sämst när det gäller.

Här slängs man mellan hopp och förtvivlan. Och aldrig lär jag mig att Roma är sämst när det gäller.
Ett lojt och ointresserat Roma tog ut segern i förskott och vips så blev det en riktig praktförlust och en förnedring utan dess like. Siena gjorde allt rätt. Det hela kunde ha slutat med ännu större siffror...

Jag är inte lika säker på att det är Serie A vi spelar om längre, men mitt tidigare tips kvarstår.
Det här är årets kalldusch, nu behövs en uppvisning och ett bevis till oss Romanistas att Giallorossi är att räkna med. Det kommer mot Reggina. Var så säker.

Jag tänker inte kommentera någonting kring Inter den närmsta tiden. Varken det gäller straffar eller tråkigt spel.
Jag tänker inte sjunka så lågt. Så länge inte Roma gör sitt jobb spelar det inte någon som helst roll hur övriga lag ter sig i ligan. Därför kan alla Romanistas på svenska fans som gnäller om Inter dra någonting gammalt över sig och disskutera och invänta vad som ska ske med Roma... Det är kärlek till Roma, inte hat mot Inter jag står för.

ROMA E LA LUCE!
SIEMPRE ROMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0