Vad är det som händer?

Vi vill alla Roma-fans att Mancini ska stanna. Amantino har varit en ängel för oss många matcher och en viktig kugge i Romas offensiv. Jag skulle kunna fortsätta dag in och dag ut om hur mycket han är värd Roma, men någonstans dras ju ändå gränsen. Någon gräns går inte att skåda på svenskafans roma sida. Där är det skvallerpress så det skriker om det. Jag gillar det inte. Gör någon det, egentligen? En uppdaterad artikel om hur förhandlingarna går sägs det vara. Men hittills har det endast handlat om Rosella Sensis gråa BMW och vilken bok hon köpte på en bokaffär. Vad nu det har med Amantinos förtsatta liv i Rom att göra begriper jag bara inte. Jag är nollställd. En uppdaterad artikel om vad som sker kring Mancinis förhandlingar ska innehålla kommentarer och uttalanden av agenter, spelare och klubben. That´s it. Jag bryr mig inte om Rosellas BMW, det var knappast därför jag blev förälskad i Roma.

Skärpning Roma-redaktionen på svenska fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0