Jävla pissväder...

Vem är den här texten egentligen till?
Vem är det som får precis som den vill?
Var det en lek, allt du sa?
Att jag var fin, att jag var bra
(Och du sa ja) men ändå ingenting att ha

Vem är det som sitter i ett trä?
Vem är det som står på knä?

Till dig som mår dåligt, gör inte det
Livet pågår utan att jag behöver kommentera det

Detta är ett pussel
När man hittat alla bitar vill man inte ha

Vi mötte solen vid Omberg jag ville stanna
för alltid
När du fått allt ville du inte ha

Som skärvor i pissvädret, som ett söndertrassat pussel
I väntan på att bli lagt igen

Det regnar och är kallt
Jag säger jävla pissväder
Du regnade bort


Jävla pissväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0