Jag gillar dig

Något i dig fick mig att ändra takt med dig
du fungerade som du gör
jag hade bara skrapat på ytan
men såg mer
varför tror du att du kom undan
med det du sa till mig?
kan det vara för att jag gillar dig...


Det här är bra
det beror på mitt nya tålamod
min stämning

Andra blir mätta och belåtna i tanken
på sig själva
blundar för sig själva
ser inga misstag
de ser på dig och mig
och
avund öppnar tårkanalen
när de tvingas vara ensamma

ingen ser...


Feta ansikten pang in i mitt
du och jag bara ler
för vi tänker på samma rader
varför tror du att du kom undan
med det du sa till mig?
kan det vara för att jag gillar dig...

Du är inte frisk i huvvet
men inte fan är väl jag det heller
och det är därför
det är därför
jag gillar dig

Kommentarer
Postat av: Joaquim

Är stolt över att få vara din vän.



Snart ses vi igen! Kram

2009-01-02 @ 02:29:07
URL: http://mystagejoaquim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0