Vad fan snackar han om?

Två grodor hoppade högt
och blev stekta på det överhettade elementet
De blev nerspolade i toaletten
likt två vidbrända kakor i soppåsen

Är det jag som får sms?
sa en tant till en gubbe
herregud suckade någon annan

Fetto? var är du fetto?
sa hans storebror
sirapen är slut
den finns inte där du letar

Håll käften svarade fettot
Jag bryr mig inte om var du har utbildat dig
Du känner inte mig, jag är inte på riktigt

Hörrö grabben, tv:n står på
kanal två
du vet, 1, 2
ska den stå på

vad är det som står på
sa majoren

himmlen var mörk
den såg nästan ut som
hemmagjord chockladsås

Tjena snygging
Du har så vita tänder
hur bär du dig åt?

den mörka himmlen smälter
i bussen
chauffören har solen i ansiktet
solen kommer in i bussen
in
i
bussen

Vem är din skyddsängel då frågade gubben
Inte fan vet jag svarade hon
och fortsatte frenetiskt tugga på det smaklösa

Älskling dina nektar är från mina takfläktar
sa den lättöverviktiga professorn
Kan inte du vara tyst
läs en bok eller något svarade frun med sår i öronen

Jag vet vem jag är
vet du vem du är?
Jag vill va med tjejen som är snyggast
Alla vet nog det
Jag vet och snart vet världen

Världsvana trana fnös sparven
och snubblade på grässtrå efter grässtrå

Smart är hon också

Hur många ögon sa du monstret hade
frågade pappan
sju
va? sju? men vad hände med magiska åtta då?
är du säker att det inte var åtta ögon?
åtta, kom igen!
Är det sju tror jag dig inte

sju!
tönt.
sluta bita dig i läppen..

Kommentarer
Postat av: Joaquim

ax the hack goes bizzurk! Underbart freebase mate.

2008-11-10 @ 23:11:06
URL: http://mystagejoaquim.wordpress.com
Postat av: Axel

"Fhanks" mate, you're one of my inspirations mate..belive it or not mate!

2008-11-10 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0