våran eller bara din

Framtiden kan vara våran eller bara din
vi skulle kunna gå mot stängda dörrar
jag hoppas det är öppet
jag har anledningar till allt utan att förivra mig i bortförklaringar
Vi skulle kunna bli ett sidospår på en potentiell världshit
som en ljudvall som verkar vara klander fri men verkligen inte är det
som något fint och vackert men inte perfekt
jag är inte perfekt
Jag tror att allt inte är fröjdigt som mitt skal kanske antyder
dem andra avslöjade mig
Vårat ljud tittar på alla andra men utan respons eller?
Det här är årets kärlek
den nya fina kärleken
vad det blir nästa år vet ingen
förstår du vad jag menar?
Se dig själv var du vill se dig
och låt mig höra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0