Är jag intressant?

Jag erkänner att jag snackar mycket skit
Men vad ska jag ta mig till för att göra mig intressant?
Det är så jag gör för att du ska kunna lita på mig
Du är säkert bruten mellan rätt och fel
Men det känns som så när jag gör som jag gör
jag gör som jag gör
och jag går ut och går

Linköping
jag kommer inte hem
jag varken hör eller ser dig längre
jag kan inte förklara varför det är en synd jag lever i
det är bara att jag känner mig så trött
och jag går ut och går

Mitt hjärta är som det röda äpplet på frökens kateder
Ät upp det innan det börjar skrumpna
Med tanke på mina känslor
och tankar
borde det smaka gott
jättegott
sen kan du få gå med mig ut och gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0