"today was a good day"

Vaknade upp imorse och måste tacka gud
vet inte varför men idag känns lite annorlunda
inget flamsande och inget regn
jag käkade en muffins till frukost
lämnade min rödvitakeps hemma
fikade med bra sällskap
tänker att jag kommer leva tjugofyra timmar till
drog vidare med min vita kadens
Fick stanna vid ett rödljus
change you bastard!
jag cyklade vidare
inget problem så långt ögat kunde se
och allt är bara bra
fick ett sms av en kompis
han älskar mig med
ringde alla polare och frågade om det blir som somrarna
basket vid folkunga
är jag väl med är det jag som är trouble
häpnar vännerna som MJ gjorde med världen
Kan inte tro mina ögon, idag var en bra dag

Gick hem och åt och gjorde det gott
Lagom mätt på goda grejer som stavas variation
Såg polisen åka förbi mig när mina lysen var hemma
no flexin, tittade inte ens åt mitt håll
när jag flög över vägkorset
stack och fixade mig lite käk till imorgon
ringde brosch som tittade på Yo! MTV Raps födelsedag
"today was a good day"
polarna kommer att komma hit på besök
idag blev det spikat
plötsligt har jag något att se fram emot
jag kan inte tro mina ögon, idag var en bra dag

Nu sitter jag här och lyssnar på Ice Cube
not a jacker in sight
and everything is alright
ska spela domino med polarna imorgon
ska lämna huset betald
The Lakes beat the supersonics
zippin dyr och fin apelsinjuice
känner mig som centrum av min värld
Ett leende på mina läppar som inte går bort
jag är helt enkelt av en positiv sort
mer juic-y så det inte blir tort
tjugo i ett, klockan är mycket men jag vill inte avsluta dagen
idag var en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0