Benvenuto Elmander, om ytterligare en säsong!

Elmander, min vän. Appråpå ryktena från Gazzetan om en flytt till den eviga staden så vill jag välkommna dig din gamla trotjänare från både favoritklubbarna Feyenoord och Bröndby. Men om nu Spalletti inte inser att den enda spelaren som borde få gå är Vucinic får du nog vänta en säsong till. Men det kan väl vara ok? Jag menar, utvecklas ett år till i både Frankrike och det svenska landslaget kan ju bara föra dig allt närmare en plats i LUPI!

Du har ju trots allt bara varit i Frankrike ett år nu och har efter din härliga avslutning i franska ligan chans att prova på champions league spel. Det får du ju iofs i Roma också, men inte med samma roll. Jag välkommnar dig med öppna armar, om ett år...
image20

Så håll ut min käre vän, håll ut ett år till i Frankrike så lovar jag att du är mycket bättre och mycket närmare en startelva i Rom! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0