mancini med litet m....

Så blev det äntligen klart. mancini stavas numera med ett litet m. Såpan mancini är slut. Ialla fall i den utsträckning att jag inte kommer bry mig det minsta om den mannen i framtiden. Han gjorde mycket fint i Roma, men efter allt detta jävla trassel han varit orsak till sedan han kom på att han var en golddigger är han inte det minsta bättre än chivu... Jag önskar honom all olycka i inter-merda och hoppas både han och inter åker ur. Bitter? Nej, förbannad på avsaknaden av inställning och hjärta...

Men fina pengar blev det, 10,3 miljoner £ har jag läst...och ingen spelare i utbyte. Skönt.

Som sagt, jag önskar honom all olycka i inter-merda och hoppas både han och inter åker ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0