Skit i mutu, stava Trezeguet med stort T istället!

Roma sägs ha lagt ett skyhelvetesbud på 19 miljoner € på mutu för att fylla luckan och skapa lite spets i truppen efter mancinis flykt. Nu har jag läst (http://www.calciomercato.it/dettaglioNewsCategoria.asp?hdnIdCategoria=2&hdnId=20076&hdnCommenti=1) att juventus kan komma att acceptera bud på trezeguet. Buden ska ligga kring 20-25 miljoner € och göra det möjligt för juventus att köpa in spelare som jan-klas huntelaar. När det ändå snackas spetskompetens och enorma bud så för fan Pradé, punga ut med en miljon € till och få mig att stava trezeguet med stort T! Vucinic kan spela på kanten, det tycker jag han har bevisat. Så kan även Riise om det vill sig illa. Jag håller mina tummar på min fina dagdröm och drömmer mig bort i en målskytt av yttersta rang!

FORZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0